Stik z nami
+386 64 247 117
info@thisandthat.si
Mestni trg 6, 1000 Ljubljana
Pogosta vprašanja
Pakete navadno odpošljemo v roku dveh delovnih dni po vašem naročilu. Vaš paket bo prišel do vaših vrat najpozneje v roku 7 delovnih dni.
Na voljo vam je več možnosti plačila vašega naročila, med drugim tudi možnost plačila po predračunu. Če se boste odločili za možnost plačila po predračunu, to označite v koraku na blagajni. Vse potrebne informacije za izvedbo plačila boste prejeli na vaš elektronski naslov, ki nam ga boste zaupali pri izpolnjevanju vaših podatkov. Takoj, ko bomo z vaše strani prejeli na naš račun plačilo, bomo vaše naročilo odposlali.
Lahko! Ko boste izbrali vaše izdelke, pojdite na blagajno. Tam izpolnite obrazec v katerem je tudi možnost vnosa podatkov podjetja. Obvezno vpišite ime podjetja in davčno številko. Račun bo varno prispel skupaj z vašim paketom. Če želite plačati račun po predračunu, sledite tudi navodilom v prejšnjem odgovoru.
Paketke dostavljamo preko ponudnika dostavnih storitev GLS Slovenija. Kurir vam bo dostavil paket na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu. Pakete dostavljajo ob delovnih dneh. Navadno vas kurir pred dostavo pokliče, da preveri ali ste doma, z njim se dogovorite o vseh podrobnsotih. Če ob naročilu niste navedli vaše telefonske številke oziroma vas kurir ne dobi na telefon in vas tudi ni doma, boste prejeli vse informacije, ki jih potrebujete za prevzem paketa (v nabiralnik ali pa po mailu oziroma SMS-u). Pri GLS lahko paket prevzamete v 5 delovnih dneh.
Izberi si izdelke, pojdi na blagajno, izpolni zahtevana polja in v zadnjem koraku označi »osebni prevzem«. Vsebina tvoje košarice te bo čakala v naši prodajalni na Mestnem trgu 6 v Ljubljani.
V primeru, da bi se z vašim naročilom kaj zapletlo smo vam na voljo na info@thisandthat.si . Z veseljem vam bomo pomagali razrešiti težavo in bomo uredili, da bo paket čim prej pri vas. Za pomoč pri dostavi GLS Slovenija, pa so vam na voljo na 01 500 11 90 ali pa info@gls-slovenia.com – od ponedeljka do petka med 7:30 in 19:00. Če pa se je kaj zapletlo pri katerem izdelku (meniš, da gre za napako ali pa poškodbo), imaš reklamacijo nam pošlji fotografijo in opis težave na info@thisandthat.si, kjer vam bomo čim prej pomagali po najboljših močeh. 🙂